آغاز همکاری منچستریونایتد، با دو اسپانسر چینی برای جلب نظر 108 میلیون هوادار در چین

 

Manchester united logo, Manchester united Shirt 

سایت گل- سران باشگاه منچستریونایتد اعلام کردند با دو کمپانی بزرگ چینی، به عنوان دو اسپانسر جدید این باشگاه، قراردادهایی سه ساله را به امضا رسانده  اند

طبق برآوردهای انجام شده منچستریونایتد در چین 108 میلیون هوادار دارد و  حالا و باعقد قراراد با دو کمپانی مواد نوشیدنی سبک به نام واهاها و یکی از بزرگترین بانک های چینی به نام «چاینا کانستراکشن بنک» به دنبال نفوذ بیشتر در این کشور است

واهاها یکی از بزرگترین تولید کننده های نوشیندی در چین در یازده سال اخیر است و بدین ترتتیب اولین اسپانسر یونایتد در عرصه نوشیدنی در این کشور خواهد بود. این کمپانی محصولات متعددی از جمله نوشیدنی های حاوی شیر و نوشیدنی های انرژی زا تولید می کند و از سال 1987 به فعالیت مشغول است.

 

از سوی دیگر، بانک چاینا کانستراکشن بانک هم صد و دو میلیون مشتری در سرتاسر چین دارد و در نیمه اول سال 2012 بیش از 30 جایزه دریافت کرده.

ریچارد آرنولد، مدیر تجاری باشگاه منچستریونایتد از شروع چنین فعالیت های مشترکی خوشحال هب نظر می رسد:« ما واقعا خوشحالیم که با بانک چاینا کانستراکشن بانک همکاری می کنیم و می توانیم کارت اعتباری منچستریونایتد را به چین ببریم. منچستریونایتد در چین 108 میلیون هوادار دارد و ما در سفرهایمان به این کشور، از جمله سفر به شانگهای در سال گذشته دریافتیم که هواداران چینی یکی از بزرگترین حامیان ما هستندد.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 27 دی 1391 ا 12:46 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.